Search This Blog

Friday 10 January 2014

Azhael - Hentian Terakhir

omg omg omg ini la lagu kesukaan aku. lagu abang kesayangan aku -Azhael-
Azhael la naib juara AF2013. Serius, dorang sangat berbakat dalam nyanyian. Kacak pulak tu.

So here, lirik lagu Azhael yang sangat sedap tu.
Enjoy the song :)

Hentian terakhir.
Hentian terakhir buat kita
sampai sini saja..

Hentian terakhir cinta yang akhir

Mula manisnya perjalanan kita
Indahnya pemandangan kau dan aku
bersama-sama
Landasan kita kukuh
Kasih kita utuh
Gelap kita suluh

Tapi sekarang rasa terhuyung hayang
Di dalam terowong panjang tiada hujungnya
Ku rasa loya kau senyap saja bila ditanya

Aku perlukan kamu berterus terang
Ada kita tapi rasaku seorang
Aku boleh terima penjelasan apa jua
Ada jalan selesaikan

Buang yang keruh kita ambil yang jernih
Tak guna habis awal sehidup bersedih
Buang yang keruh kita ambil yang jernih
Itu saja tak kurang tak lebih
(Hentian terakhir cinta yang akhir)

Oh sayang
Seribu sayangnya dulu kau ku sayang
Sekarang hanya sekadar kawan
Dulu kasih sekarang h
Hanya la kenangan


No comments:

Post a Comment